nedelja, 13. januar 2019

Zimski venček

Za izdelavo te voščilnice me je navdihnil izziv Najlepšega para Ko me inspirira #68 . 

V ta namen sem pripravila voščilnico z venčkom v beli in ciklama-roza kombinaciji ↷





Pri izdelavi voščilnice sem uporabila  : 
    
       Voščilnico lepim v:

Lepo nedeljsko popoldne!

 

4 komentarji:

  1. Nežne barve, ki jih poživi vmes pink barva so krasna kombinacija in ustvarila si zelo lep venček. Sem vesela, da ustavrjaš z nama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vladuška, najlepša hvala za tvojo pohvalo, ki mi je v veliko čast. Odkrito priznam, da sem kar nekaj časa zbirala pogum za sodelovanje.Tokratna tema mi je pa še posebej pri srcu, saj obožujem venčke. In iskreno,... resnično sem vesela, da lahko sodelujem z vama. Lep pozdrav in veliko ustvarjalnih idej.

      Izbriši
  2. Andreja, kako si me očarala s tvojim venčkom!!! Kar ne morem odrtgati pogleda od vseh krasnih detajlov...čista mojstrovina!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Tina, najlepša hvala za tvoje čudovite besede. Tako dobro denejo.Še posebno, ko te pohvali sama oblikovalka uporabljenih šablon.Veš,tvoje šablone resnično obožujem...
      Pozdravček in veliko, veliko novih navdihov in uspehov!

      Izbriši

Hvala za vaše komentarje.