četrtek, 17. januar 2019

Punčka je!

Danes vam bom predstavila voščilnici, ki sem ju ustvarila za prijateljico in njeno mamo, ki sta prvič postali nona in pranona. 
Izbrala si je eleganten videz v roza ali zeleni barvi. Izdelala sem voščilnici v obeh barvah. Zase je izbrala pastelno zeleno, jaz pa vam pokažem enako postavitev, vendar v roza kombinaciji 😊



Pri voščilnici sem okrasila tudi notranjost.





Pri izdelavi voščilnice sem uporabila:
  •   Najlepši par, Kvadrati s šivi;
  •   Najlepši par, Kreativni krogi;
  •   Najlepi par, Srčni metulji; 
  •   Najlepši par, Okrasna pentlja;
  •   Rayher (oblikovala Tina B.), Copatek;
  •   Ustvarjalni dotik, Štampljka ; 
  •   osnova za voščilnico v beli barvi , papir v roza in beli barvi, bela penasta guma, biserne    polperle. 
            
Vse šablone razen ornamenta srca v notranjosti je oblikovala Tina Baša, zato voščilnico lepim v januarsko Galerijo Najlepšega para .


Prisrčen pozdrav💓


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za vaše komentarje.