sreda, 30. januar 2019

Poročna voščilnica


Voščilnica za dva, ki ljubita naravo, še posebno  hribe in gore. Odločila sta se, da si bosta obljubila večno zvestobo💓

Za osrednji motiv sem uporabila štampiljko Penny Black  ter ga osenčila in pobarvala z distress inki.
Na naslovnici pa sem poleg že omenjene štampiljke uporabila tudi rezalne šablone Najlepšega para,  in Cotagge Cutz-a . Na belo osnovo voščilnice sem najprej nalepila "sliko hribov", nato pa sem  s pomočjo 3D lepilnega traku nanjo nalepila še svetlo siv papir z vso dekoracijo. Na ta način sem dosegla vtis globine in bližino mladoporočencev - metuljev, ki se bosta vsak čas odpravila tja kamor gresta najraje.

 



Okrasila sem tudi notranjost voščilnice in sicer s štampiljko Ustvarjalnega dotika , žepka z  valovitim robom pa sem izrezala s šablonami Najlepšega para. Na desno stran sem dodala še krog z valovitim robom za osebno voščilo. Pri okraševanju notranjosti sem sledila zunanjosti, za kar sem uporabila zelenje Cottage Cutz-a













Za izdelavo sem uporabila:
  • Penny Black Stamp 30-514 season˙s marvel
  • Najlepši par: Krogi s šivi
  • Najlepši par: Kreativni krogi
  • Nalepši par:Srčni metulji
  • Najlepši par: Čez hribe in doline  
  • Cottage Cutz: Large Laefy Flourish
  • Cottage Cutz: Spring Meadow 
  • Ustvarjalni dotik: Set štampiljk s slovenskimi napisi

Voščilnico prijavljam v :








 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za vaše komentarje.