četrtek, 24. januar 2019

Za njega


Danes predstavljam moško voščilnico, ki sem jo naredila na pobudo izziva na Allsorts challenge blog-u z naslovom:Week 503 - Make it Masculine.
 
Moški, ki mu je namenjena tale voščilnica, obožuje pivo, rad ima vse vojaško in doma marsikaj postori sam, čeprav je včasih  neroden in kaj popacka 😉.




Za osnovo voščilnice sem izbrala naravni kraft papir, papir z vojaškim maskirnim vzorcem ter malo rumene obrobe za poživitev. Robove sem natrgala in osenčila z distressi. Za bolj bogat videz voščilnice sem pod  osrednji motiv - piva in preste, dodala še malo traku iz jute, sam osrednji motiv pa sem nalepila na 3D samolepilni trak. Na manjšo, rjavo zastavico sem dodala še štampiljko z rojstnodnevnim voščilom 😊


Voščilnico prijavljam na:


Za izdelavo voščilnice sem uporabila :
  • rezane šablone Rayher (Tina Baša): Pivo in presta, 
  • štampiljka Najlepšega para: Prisrčne čestitke,
  • rezalne šablone : zastavice,
  • Distress ink iz trgovine Rayher,
  • osnova za voščilnice, papir in ostali dodatki pa iz domače zakladnice 😃 

En lep pozdrav!



3 komentarji:

  1. A super creation for our 'Make it Masculine' theme at Allsorts challenge, many thanks for joining in.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  2. Fabulous male card!
    Thank you for sharing your creativity over at Allsorts Challenge;-))m

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaše komentarje.