sreda, 3. februar 2021

Zasvojenost s križkanjem

Naslov tele objave bi lahko bil tudi "Ko te inspiria Moi" 😍.  Kot sem že v prejšnji objavi omenila, me je Chez moi tako prevzela s svojimi vezenimi voščilnicami, da sem se lotila še sama 💗. 
 
Tale šablona Najlepšega para za šivanje je dolgo čakala pri meni, da zasije v vsej svoji kvaliteti . Doma sem imela nekaj starih  prejic, ki so mi ostale od goblenov izpred mnogo let. Prve vzorčke sem si sposodila od moi, ko pa enkrat začneš se ti pa istočasno v glavi porajajo novi in novi vzorčki 😃. Sedaj samo še razmišljam kake barve prejic si moram nabaviti. 
 In roko na srce,  tole križknje te tako zasvoji, da se le s težavo ustaviš, tudi za osnovne življenske potrebe 😂.
 
 
 
 

 

 

 

  


Vse šablone, ki sem jih uporabila so od Najlepšega para , zato voščilnice lepim v Galerijo meseca februarja. 

 

LP Andreja

2 komentarja:

Hvala za vaše komentarje.