sreda, 3. februar 2021

TIC_TAC _TOE izziv

 Po daljšem premoru sem se končno odločila, da kaj pokažem tudi tukaj in sodelujem na kakšnem izzivu 😀  Eden izmed te izzivov je v Craftalnici

 

 Izziv se imenuje TIC_TAC _TOE po  shemi ki jo je pripravila članica DT Andreja Majhen. 

Za  izziv sem izbrala kombinacijo: zlato, črno, vrvica.


 
Naj povem, da sem pred tole voščilnico izvezla kar lepo število drugih voščilnic za katere me je Moi tako navdušila, da sploh nisem mogla prenehat 😉 Tale vzorček sem si prav pri njej izposodila, seveda z njenim dovoljenjem, za kar sem ji neizmerno hvaležna♥️.Ostale voščilnice pa pokažem v eni izmed naslednjih objav.
 

 

 
V resnici je veliko lepša in elegantnejša😇 Tudi zlati barvi nitke in voščila sta enaki, čeprav sta na fotografiji videti različni.  Tale zlato-črna kombinacija, žal, ni ravno najbolj fotogenična😏.
 
 
 
In še tema izziva TIC_TAC _TOE, kjer lahko kombinramo samo tri elemente:
 

Vse šablone, ki  sem jih uporabila so od Najlepšega para, zato voščilnico lepim tudi v Galerijo meseca februarja.
 
 
 
Lepo se imejte. 
Andreja




 

5 komentarjev:

  1. Uh kako elegantno pride zlato vezenje na črni. Vzorček pa sem si tudi sama sposodila ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, fantastična izvedba izziva. Res si natančno upoštevala navodila in vrvici dala posebno mesto! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako elegantno izvezena voščilnica! Všeč mi je vzorec in svetlo-temni kontrast, ki ga zlata preja ustvarja na črni podlagi. Kot gostja v Craft-alnici se ti zahvaljujem za sodelovanje na tokratnem izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je tvoja voščilnica :-)) In kako super si se znašla glede kombinacije...
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaše komentarje.