četrtek, 4. februar 2021

Rumena ob rojstvu


 Rumena barva ni  prav pogosto na moji ustvarjalni mizi, tako tudi moja zaloga papirjev v tej barvi ni ravno velika.
 
Punce v Veseli hiški so me vzpodbudile, da ustvarim voščilnico v sončni rumeni barvi. Odločila sem se, da bo to voščilnica ob rojstvu otroka, saj so le te večinoma v modri in roza barvi.

 
Rumena barva simbolizira sonce, svetlobo in toploto ter navdihuje kreativnost in ustvarjalnost. Je barva optimizma in dobrega počutja,veselja in optimizma. , pravijo v Veseli hiški v svojem

 Izzivu #15 z naslovom Rumeno kot sonce

 Se kar strinjam z njimi, saj ko sem začela rezati in sestavljati tele rumene papirčke, je v mojo ustvarjalno sobico takoj posijalo sonce in vzpodbudilo mojo kreativnost 😊.


 
 


In le zakaj ne bi bila voščilnica ob rojstvu otroka rumena? Mali sonček, ki komaj priveka na svet, v vsak dom prinese sonce, veselje in optimizem 💛.
 

 

 Pa čimveč sonca v letošnjem letu!

Andreja


 Uporabljene šablone:

* Najlepši par: Valoviti kvadrati, Kreativni krogi, Kvadrati s šivi

* Cottage cutz

 

Voščilnico prijavljam:

 * Vesela hiška: Izziv #15 Rumeno kot sonce

* Najlepši par: Galerija meseca februarja



9 komentarjev:

  1. Kako lepo si v svojo ljubko čestitko ujela sonce in z njo okrasila našo Veselo hiško. zelo mi je všeč : )
    Hvala za obisk, Majda DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako zelo je lepa, nič ni videti, da rumena ni tvoja barva.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je cart in v tej rumeni barvi kar zasije. Moja rumena še čaka na objavo ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepa in topla voščilnica. Hvala, da si ustvarjala v rumeni barvi in se pridružila izzivu v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  5. Izzivi so ena super zadeva, ki nas premaknejo iz cone udobja. Ob pogledu na tvojo čudovito voščilnico sem prav vesela, da smo te v Veseli hiški spodbudile v ustvarjanje z rumenimi papirčki. :-) Hvala, ker si se nam pridružila. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita in luštkana je tvoja rumena voščilnica! Medvedek zaspanček ima zanimive rumene pikčaste hlačke in pentljo, ki vse poveže v harmonijo. Zelo mi všeč! Hvala za obisk v naši Veseli hiški in lepo se imej. Objem, Veana

    OdgovoriIzbriši
  7. Iii res pozitivna in sončna. Hvala za sodelovanje v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako simpatičen topel pozdrav za malo štučko. In se strinjam,ne rabijo vse biti v tipično roza in modri. Tale sončna s spečim medvedkom in tem krasnim rumenim pikčastim papirjem je prav posebna. Zelo mi je všeč. Lepo, da si nas obiskala v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaše komentarje.