nedelja, 21. marec 2021

Prikupne pikapolonice


Velikokrat slišimo, da če nam prileti pikapolonica na roko ali kateri drug del telesa, to prinaša srečo. Prav tako naj bi nam prinesla moč, da se znebimo vsakodnevnih težav.

Spomnim se, da smo v otroštvu  komaj čakali, da se nam je povzpela na konico prsta in deklamirali pesmico: "Pikapolonica zleti v nebo in mi prinesi zlato kolo!"

Bodimo torej pozorni na te prikupne in koristne žuželke. Bolj, ko bodo rdeče in imele več pik, srečnejši bomo!😀

No, moje pikapoke niso rdeče, so se odločile, da si za današnjo nedeljsko opravo nadenejo rozast plašček😍.

Oblika voščilnice je "slimline", za kar sem uporabila največjo šablono iz Tininega seta Amerikanka, v katero sem izrezala tri okenca, v katerih domujejo te ljubke živalice. Moram pa priznati, da mi je izrezovanje odprtin  dalo kar precej misliti, še celo matematiko sem obnovila 😂.




Uporabljene šablone in štampiljke:

*Najlepši par: Amerikanka, Kvadrati s šivi, Pikapolonice

*Lawn fawn: Stitched Cloud Backdrop Portrait

 

Voščilnico lepim v:

*Najlepši par: Galerija meseca marca

*Najlepši par: Poletna kolekcija je lahko tvoja

 

Lepo se imejte!

Andreja

2 komentarja:

  1. Res je, pikapolonica je nosilka sreče. Vendar, moraš v njo tudi verjeti ;)
    Fantastično voščilnico si sestavila!
    LP;
    Danica

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaše komentarje.