sreda, 4. december 2019

Poročil se bo


Pozno spomladi me je obiskala soseda. S solzami v očeh mi reče: "Veš, konec junija se bo pa moj Mihec poročil". Miha je njen, najstareši, od treh sinov. Moja dva in njeni so v otroških letih skupaj hodili v šolo, veliko prostih popoldnevov prebili skupaj in tudi ušpičili marsikatero neumnost. Nisem sploh dojela..., da je že čas tudi za poroko, saj so bili ravnokar še majhni mulci..., leta tečejo z neverjetno hitrostjo... 

Ko pridem k sebi, jo vrašam, če ji lahko kako pomagam.  Pove, da ima darilo  že izbrano, rada pa bi mu priložila eno lepo, malo drugačno voščilnico, tako, ki je ni moč dobiti v trgovini. "Ali bi lahko ti kaj naredila? Iskala sem po spletu in tako bi imela", in mi pokaže prečudovito fotografijo poročne voščilnice v belo zlati barvi s srcem polnim majhnih belih rožic, čipko in satenastim trakom s pentljico.  

Z veseljem sem sprejela izdelavo voščilnce, saj mi je izziv predstavljal veliko čast, da lahko dodam svoj delček  pri tako pomembnem dogodku. 

Nastala je tale voščilnica.






Pred kratkim pa sem ugotovila, da je originalno voščilnico izdelala ga. Janja iz Ustvarjalnice Jaal.  Janja, res mi je žal in močno upam, da ne zamerite, ker je voščilnica narejena po vaši predlogi. Moji sosedi je bila izredno všeč, meni pa tudi 💓


Pozdravček vsem!
Andreja

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za vaše komentarje.